zamówienie na:

Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota

zamawiający: Gmina Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: I.2710.12.2016.ZP1
wartość: poniżej 209 000 euro
termin składania ofert: 26 sierpnia 2016  10:00
wynik postępowania: Zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na „Przetarg nieograniczony na: „Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota” została wybrana oferta nr 01 złożona przez: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sanitrans Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12, 86-005 Białe Błota z cenami oferty: za wypompowywanie, wywiezienie i zrzut 1 m3 wody na terenie ZWIUK w Białych Błotach – brutto 8,53 zł (osiem złotych 53/100), za wypompowywanie, wywiezienie i zrzut 1 m3 wody do zbiorników retencyjnych w Białych Błotach – brutto 8,53 zł (osiem złotych 53/100), za przepompowanie 1 m3 wody z miejsca zalania na wskazany nieużytek – 8,53 zł (osiem złotych 53/100), oraz deklarowanymi 2 dodatkowymi zestawami samobieżnymi do pompowania wód opadowych ponad wymagane przez Zamawiającego minimum. Wykonawca zadeklarował czas reakcji wynoszący 1h. Termin realizacji: do 31 grudnia 2017 r. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ, jest najkorzystniejsza i uzyskała 100,00 punktów według trzech kryteriów oceny ofert tj. cena (waga kryterium 60%), aspekt sprzętowy (waga kryterium 20%), czas realizacji (waga kryterium 20%).  




Ogłoszenie nr 301616 - 2016 z dnia 2016-08-18 r.
Białe Błota: Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota, krajowy numer identyfikacyjny 53143000000, ul. ul. Szubińska  7, 86005   Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, państwo , tel. 523 239 090, e-mail , faks 523 239 080. 
Adres strony internetowej (URL): bip.bialeblota.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak 
bip.bialeblota.pl zakładka Przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak 
bip.bialeblota.pl zakładka Przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Adres: 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota
Numer referencyjny: 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wypompowywania i wywozu wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017r. Miejsce zrzutu wypompowywanej wody: a. Zbiornik na terenie ZWIUK w Białych Błotach na ul. Przemysłowej, b. Zbiorniki retencyjne: - na ul. Niedzielnej w Białych Błotach, - przy skrzyżowaniu ul. Centralnej i Szubińskiej w Białych Błotach, c. Teren nieużytków/lasów/łąk wskazany przez pracownika urzędu. Zamawiający wymaga całodobowego dyżuru pracownika. Czas reakcji nie dłuższy niż 2h – tzn. czas od momentu wydania dyspozycji przez upoważnionego pracownika urzędu do rozpoczęcia pompowania. Wymagania sprzętowe: - co najmniej 3 zestawy samobieżne do wypompowywania wód opadowych: a. każdy zestaw musi mieć zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 7m3, b. pompa w każdym zestawie musi mieć wydajność nie mniejszą niż 1,5 m3/min., c. masa pojedynczego zestawu wraz ze zbiornikiem pełnym wody nie może być wyższa niż 15 t, d. każdy zestaw musi posiadać komplet węży o długości nie mniejszej niż 50m i przekroju nie mniejszym niż 75 mm, e. każdy zestaw musi być wyposażony w urządzenie monitorujące położenie i rejestrujące trasę przejazdu (lokalizator GPS), z możliwością przeglądania historii za pomocą przeglądarki internetowej. - co najmniej 2 motopompy o wydajności pompowania nie mniejszej niż 1,5 m3/min, wyposażone w zestaw węży o długości nie mniejszej niż 100m i przekroju nie mniejszym niż 75mm. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących wywozu wód opadowych. Pojazdy powinny być ubezpieczone i posiadać aktualne przeglądy techniczne. Zamawiający będzie zlecał wykonywanie prac w zależności od potrzeb do wartości posiadanych środków finansowych w budżecie Gminy Białe Błota, nie więcej niż wysokość wynagrodzenia określonego w umowie. Szczegółowy sposób zapłaty wynagrodzenia zawarto we wzorze umowy. 

II.5) Główny kod CPV: 90480000-5

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Posiadania przez Wykonawcę odpowiedniej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w celu potwierdzenia swojej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej i zawodowej tj. w przypadku niniejszego postępowania Wykonawca: a) zrealizował należycie, lub realizuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat do dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie usługi polegające na wypompowywaniu i wywozie wód opadowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł brutto); b) posiada prawo do dysponowania: - co najmniej 3 zestawami samobieżnymi do wypompowywania wód opadowych: i. każdy zestaw musi mieć zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 7m3, ii. pompa w każdym zestawie musi mieć wydajność nie mniejszą niż 1,5 m3/min., iii. masa pojedynczego zestawu wraz ze zbiornikiem pełnym wody nie może być wyższa niż 15 t, iv. każdy zestaw musi posiadać komplet węży o długości nie mniejszej niż 50m i przekroju nie mniejszym niż 75 mm, v. każdy zestaw musi być wyposażony w urządzenie monitorujące położenie i rejestrujące trasę przejazdu (lokalizator GPS), z możliwością przeglądania historii za pomocą przeglądarki internetowej. - co najmniej 2 motopompami o wydajności pompowania nie mniejszej niż 1,5 m3/min, wyposażone w zestaw węży o długości nie mniejszej niż 100m i przekroju nie mniejszym niż 75mm. Pojazdy, którymi dysponuje Wykonawca są sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu drogowego oraz posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
1.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia swojej sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca składa opłaconą aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000, 00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług wykonywanych) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, poświadczający zrealizowanie usług polegających na wypompowywaniu i wywozie wód opadowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł wraz z załączeniem dowodów, że wykazane usługi zostały wykonane/lub są wykonywane należycie. Wykaz należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (wykaz usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane). Dowodami poświadczającymi należyte wykonanie usługi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (lub są wykonywane w przypadku świadczeń okresowych bądź ciągłych), a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę minimum 3 zestawami samobieżnymi do wypompowywania wód oraz minimum 2 motopompami, określonymi w pkt 6.3 lit. b SIWZ, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Wykaz należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak, 
Informacja na temat wadium 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych). Forma wniesienia wadium: a) forma pieniężna; b) poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancja bankowa; d) gwarancja ubezpieczeniowa; e) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). 12.3. Sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004 z dopiskiem: wadium na: „Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota”, b) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 26.08.2016 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 12.2.2 do 12.2.5 SIWZ: a) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą tj. termin 30 dni. c) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej do terminu składania ofert w Sekretariacie Zamawiającego pok. 19 I piętro. Dopuszcza się złożenie oryginału gwarancji lub poręczenia w jednym opakowaniu z ofertą, jednak w formie nie zszytej. 12.4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: i) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; iii) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 
z kilkoma wykonawcami 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60
Aspekt sprzętowy20
Czas reakcji20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy PZP oraz w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 26/08/2016, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

SIWZ:
SIWZ.doc (163kB) word

Załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc (40kB) word
Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx (20kB) word
Załącznik nr 3 Wykaz usług.doc (36kB) word
Załącznik nr 4 Wykaz sprzętu.doc (35kB) word
Załącznik nr 5 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.doc (33kB) word
Załącznik nr 6 Formularz ofertowy.doc (45kB) word
Załącznik nr 7 Wzór umowy.doc (47kB) word

Sprostowanie do SIWZ:
sprostowanie_1.jpg (416kB) jpg sprostowanie_2.jpg (181kB) jpg

Informacja z otwarcia ofert:
zestawienie ofert.jpg (612kB) jpg

Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu:
str_1.jpg (365kB) jpg str_2.jpg (221kB) jpg

Zawiadomienie o powtórzeniu czynności:
zawiadomienie.jpg (309kB) jpg

Ogłoszenie wyniku przetargu
str_1.jpg (437kB) jpg str_2.jpg (375kB) jpg

metryczka


Odpowiada za treść: Sonia Topolewska
Opublikował: Sonia Topolewska (18 sierpnia 2016, 15:46:43)

Ostatnia zmiana: Sonia Topolewska (3 października 2016, 14:40:40)
Zmieniono: ogłoszenie wyniku przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 525